Regolatore di tensione - CARR5925-SERIE SERIES (migliorato SH847)
MOSFET-REGULATOR
Adatto per batterie agli ioni di litio
3 anno di garanzia
Plug&Play
Disponibili anche spine adatte:
Among others suitable for:
BMW C600 Sport ABS Regolatore di tensione 2011-
BMW C650 GT ABS Regolatore di tensione 2011-
BMW S1000RR S1000XR Regolatore di tensione 2008-
CAN AM Can-Am 400 Outlander Regolatore di tensione
CAN AM 500 Outlander Regolatore di tensione
CAN AM 650 Outlander Regolatore di tensione
CAN AM 800 Commander Regolatore di tensione
CAN AM 800 Outlander Regolatore di tensione
CAN AM 990 Spyder RS Roadster Regolatore di tensione
CAN AM 1000 Commander Regolatore di tensione 2011-2014
CAN AM Maverick 1000 Regolatore di tensione 2014
CAN AM Outlander 1000 Regolatore di tensione 2012 2013
CAN AM Renegade 1000 Regolatore di tensione 2012-2013
CAN AM Renegade 500 Regolatore di tensione 2008-2014
CAN AM Renegade 800 Regolatore di tensione 2007-2014
Ducati Multistrada 1200 Regolatore di tensione 2010 2011 2012
Ducati Diavel 1200 Regolatore di tensione 2011 2012 2013-
Triumph Daytona 675 Regolatore di tensione 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
Triumph Daytona 675R Regolatore di tensione 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Triumph Thunderbird Regolatore di tensione 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
OEM numbers:
SERIE-SH947AA Shindengen
SERIE-SH775 Shindengen
Specifications | |
Operation temperature | ~ -20°C to ~ +60°C |
Storage temperature | ~ -30°C to ~ +80°C |
Regulated Voltage | 14,5V +/-0,5V |
Maximum regulated current | 50A (case temperature <110°C) |
Tests | |
Therminal shock test | 200 cycles @-30 degrees Celcius and @+100°C |
On-Off test | @50A On for 30 min / Off for 30 min - 1000 hrs, 5000RPM, case temp <100°C |
Cold-Hot test | 20 cycles for 30 minutes, +80°C to 0°C and back, 5 minutes interval |
Drop test | Drop from 1 meter height two times in X, Y and Z direction |
Vibration test | 50 Hz in X, Y ad Z direction each direction for 3 hours |
New advanced Hi-power MOSFET technology - reduces alternator temperature by 25%, greatly increasing its reliability.
Normally the regulator directs all the power from the generator that is not used to ground, this new regulator stops all the power that is not used.
That´s why the generator temperature will be less with this regulator with respect to the OEM regulator.
Another advantage is that the bike will have a little more power when the battery is full, because the stator will not ask energy from the flywheel in that case.
Team-Carmo
Ci sono attualmente nessuna domanda su questo prodotto.